piątek, 18 marca 2016

La Roche Posay Effaclar Duo [+]

Czasami determinacja w dążeniu do celu bardzo pomaga i....wyszczupla portfel :) Niestety krem Iwostin (opisany w poście o mojej codziennej pielęgnacji) się u mnie zupełnie nie sprawdził, nie spełnił swojej roli i zapchał skórę. Więc skuszona pozytywnymi opiniami z różnych stron, filmików i osób zakupiłam duet firmy La Roche Posay czyli żel do twarzy oczyszczający oraz krem eliminujący niedoskonałości!



Od dawna przestałam stosować kremy i żele, które są typowo przeznaczone do cery trądzikowej. Skupiłam się przede wszystkim na dobrym nawilżaniu skóry. Ostatnio kupiłam krem Iwostin i miałam nadzieję, że będzie dobry. Niestety się zawiodłam :( Także szukałam alternatywy, ponieważ posiadam tłusty krem (który bardzo lubie) i w okresie wiosna-lato nie jest najlepszy na dzień. Koleżanka ze studiów wspomniała mi ostatnio właśnie o tym duecie, więc postanowiłam poszperać w inernecie, poczytać o nim i być może zakupić. Ostatecznie zachęciła mnie vlogerka Stylizacje, która wiele razy polecała ten krem, a ostatnio cały zestaw. Co prawda myślałam, że uda mi się załapać na promocję, bo sam zestaw jednak kosztuje ok 56 zł, a w promocji był w niektórych aptekach po 19,90. Robi różnicę :) No nic, jednak mi się nie udało kupić zestawu w promocji, ale zdecydowałam sie i tak! 

Effaclar z wodą termalną, Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej

Opis produktu z opakowania:

Effaclar Żel łagodnie oczyszcza skórę tłustą i trądzikową. Zawiera składniki myjące odpowiednio dobrane do potrzeb skóry wrażliwej. Skutecznie eliminuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum pozostawiając skórę czystą i odświeżoną. Produkt z wodą termalną z La Roche-Posay, która koi i łagodzi podrażnienia -pH 5,5 - bez mydła - bez barwników - bez alkoholu - bez parabenów.

Zacznę od tego, że żel ma bardzo dobry skład. To czego się spodziewałam po użyciu żelu to wysuszenie skóry i może nie zupełnie skóra jest wysuszona, ale trochę napięta po użyciu. Zdecydowałam się jednak używać żelu tylko wieczorem, żeby nie wysuszać skóry. Dla mnie zapach produktu nie jest jakiś wyjątkowy, nie pachnie jakoś pięknie, ale nie jest też bardzo intensywny i nie przeszkadza i nie zostaje po umyciu na skórze. Plus za wodę termalną w składzie, jako że jestem ogromną fanką produktów z wodą termalną to i ten może stanie się ulubieńcem :) Na razie nie mam nic do zarzucenia produktowi, nie robi nic złego z twarzą :) 

Effaclar Duo [+] krem eliminujący niedoskonałości

Opis produktu z opakowania: 

Krem eliminujący niedoskonałości oraz przebarwienia potrądzikowe.
Kompletna pielęgnacja zawierająca 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na 2 główne objawy trądziku:
Zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki) - niacynamid i pirokton olaminy, aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych;Zaskórniki - połączenie LHA (Lipohydroksykwasu) z kwasem Linolowym, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche- Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.Ceramid Procread działa przeciw podrażnieniom aby zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych, odbudowuje powierzchnię skóry, zmniejsza blizny cera odzyskuje jednolity kolor.Po 24 godzinach - niedoskonałości są mniej widoczne.Po 8 dniach - niedoskonałości znacznie zredukowane.Po 4 tygodniach - pory są odblokowane powierzchnia, skóra jest wygładzona.Pory są odblokowane, zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd.

Jak już wspominałam we wcześniejszym poście, mam tendencję do zapychania skóry przez kremy. Dlatego tak rzadko używam nowych kremów, jestem wręcz nie ufna. Jednak naprawdę praktycznie nie znalazłam złej opini o tym kremie. Jakieś 90% osób na 100% (wnioskując z opinii) jest zadowolonych. Więc zaryzykowałam :) Krem ma bardzo miłą konsystencję, bardzo dobrze się wchłania, pozostawia skórę matową ale nie wysuszoną. Tak jak w żelu efekt jest lekkiego napięcia skóry ale nie wysuszenia. Nie wiem jak będzie sprawdzać się na dłuższą metę ale na pewno dam znać o efektach gdzieś po miesiącu stosowania. To co bardzo mi się podoba, cera jest ładnie wygładzona, nie zaczerwieniona i nie podrażniona (a to też jest u mnie bardzo często po kremach) i jak na dzień dzisiejszy nie zatyka porów i łagodzi stany zapalne. Także jak na razie to co obiecuje producent - sprawdza się. Krem jest bardzo dobry jako baza pod makijaż. Nie roluje się, nie pozostawia filmu na skórze, szybko się wchłania. 


Ogólnie jednak staram się już zapobiec wysuszeniu skóry, ponieważ w dużo opiniach pisało, że jest taki efekt, więc żelu używam tylko do oczyszczenia skóry wieczorem a rano tylko przemywam twarz wodą. Do oczyszczania skóry dodatkowo zaopatrzyłam się w gąbeczko-szczoteczkę, która lekko masuje twarz i przyznam się szczerze, że mycie naprawdę stało się przyjemne! :) 


Może ktoś z Was używał tego duetu bądź któregoś z tych produktów i chce się podzielić opinią? :) Jak najbardziej do tego zachęcam! 

Trzymajcie się cieplutko! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz