czwartek, 3 marca 2016

Moja pielęgnacja twarzy :)

Każdy z nas ma swoją pielęgnację twarzy i to jest naprawdę piękne! Czasem używamy tych samych kosmetyków, ale tak na prawdę całość prezentuje się zupełnie inaczej :) I w tym widać upodobania naszej skóry twarzy, tego co my lubimy, co nam odpowiada i na nas działa! W poście pokażę Wam jak ja dbam o swoją twarz codziennie jak i od czasu do czasu! Zapraszam :)



Moja codzienna pielęgnacja opiera się przede wszystkim na oczyszczaniu i nawilżaniu. Kiedyś bardzo wysuszałam swoją twarz, nie byłam do końca uświadomiona, że cera trądzikowa i tłusta również albo przede wszystkim potrzebuje dobrego nawilżenia. Być może dlatego tak bardzo pokochałam kosmetyki, które bardzo dobrze nawilżają skórę :)

Oczyszczanie:

Płyn micelarny firmy Dermedic 

Jak dla mnie jest to najlepszy płyn micelearny jaki istnieje na rynku kosmetyków! Pisałam już o nim
w poście "Oczyszczanie" ale powtórzę co nie co o nim :) Płyn  przeznaczony jest do cery suchej, bardzo suchej i odwodnionej ale wydaję mi się, że sprawdzi się przy każdym rodzaju cery. Bazuje na wodzie termalnej oraz kwasie hialuronowym, które idealnie utrzymują nawilżenie i zmiękczają naszą skórę. Płyn nie zatyka porów (jak obiecuje producent) i za to ogromny plus, jest delikatny, świetnie zmywa makijaż, ma przyjemny zapach. Czego chcieć więcej :)

Kremowy żel do mycia firmy Dermedic

Jest to mój dosyć nowy zakup, od tygodnia go używam, więc jako takiej prawdziwej opini nie mogę jeszcze o nim wystawić bo to za króki czas. Zakupiłam go przy okazji kupna kolejnej buteleczki płynu micelarnego :) Także skład jest bardzo podobny do płynu w/w ale powiększony o kilka składników między innymi w olej Macadamia z dużą ilością kwasu oleinowego, który ma chronić przed utratą wody oraz Algi morskie, które zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka. Na razie moge powiedzieć, że produkt jest delikatny, ma konsystencję kremową, dobrze oczyszcza, ma przyjemny zapach ale na razie nie zauważyłam niczego specjalnego oprócz nawilżenia :)

Nawilżenie:

Krem do skóry suchej i wrażliwe firmy Physiogel Hypoallergenic

Jest to mój ulubieniec już od kilku dobrych lat. Próbowałam zmieniać kremy ale praktycznie każdy (nawet z dobrym, naturalnym składem) mnie zapychał...jakieś fatum :) Zawsze do niego wracałam, nie jest idealny i wymarzony ale nie szkodzi, nie zapycha, nawilża. Minusem jest cena, ale wydajność kremu jest bardzo dobra - krem starcza mi przynajmniej na rok :) 

Aktywny krem eliminujący niedoskonałości firmy Iwostin

Również jest to mój nowy zakup, używam go zamiennie z kremem Physiogel, ponieważ szukam mimo wszystko kosemetyku który będzie nawilżał i matowił skórę. W tym kremie producent obiecuje takie efekty więc się skusiłam :) Używam go od 2 tygodni i na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć (bądź napisać :) ), że krem matuje, po użyciu nie zostawia filmu na skórze i skóra nie jest naciągnięta. Jednak mam wrażenie, że mnie zapycha ale całkowicie stwierdzić nie jestem jeszcze tego w stanie. Zobaczymy - napewno zrobię o nim recenzję. 

Tonizowanie:

Hydrolat z czystka firmy Avebio

Produkt cudowny! Używam go w formie toniku po oczyszczeniu twarzy żelem do mycia. Jest to moja druga buteleczka produktu. Odświeża skórę, zwęża pory,  niweluje zaczerwienienia, łagodzi skórę i do tego pięknie pachnie :)

Punktowo:

Benzacne

Używam go przede wszystkim na noc punktowo na wypryski. Wysusza je i goi. Nie znalazłam do tego pory lepszego produktu z takim działaniem. Jeśli znasz jakiś inny punktowy produkt, który działa na wypryski to napisz w komentarzu chętnie wypróbuję czegoś innego bo z benzacne popadłam w totalną rutynę :)

Złuszczanie:

Zielona glinka, Maska oczyszczająca firmy Nacomi

Używam tej maseczki 2 razy w tygodniu. Zielona glinka świetnie działa na moją twarz, i wg na cerę trądzikową. Łagodzi, złuszcza, przyśpiesza gojenie skóry. Polecam każdej osobie ze skórą trądzikową! Bardzo dobre również z glinką zieloną są maseczki z firmy Dermaglin :)

Maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca firmy Topła

Produkt ten możemy używać na 4 różne sposoby: jako peeling mechaniczny, peeling mechaniczno-enzymatyczny, maskę ściągającą oraz żel. Każde z tych sposobów ma swoje efekty, ja jednak najbardziej lubię używać produktu w formie peelingu - czy to mechanicznego czy mechaniczno-enzymatycznego. Uzywam go 2 razy w tygodniu bądź rzadziej w zależności od potrzeb mojej skóry :) Jestem z niego zadowolona, wszystko co obiecuje producent się spełnia i do tego naprawdę działa!

To tyle z moich produktów pielęgnacyjnych do twarzy! A Ty jak dbasz o swoją cerę? :) Jeśli masz jakiś swój ulubiony kosmetyk bez którego nie możesz przeżyć choćby dnia to podziel się nim ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz