wtorek, 12 kwietnia 2016

Effeclar!! Moja opinia! :)

Zapraszam na recenzje Effeclar firmy La Roche Posay. W ostatnim poście jest dokładny opis produktu z opakowania i pierwsze wrażenia. Dzisiaj już mija miesiąc od używania tego produktu i chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat tego duetu. Myślę, że ważne jest to czy produkt jest zgodny z opisem i czy rzeczywiście przy dłuższym i regularnym stosowaniu (w moim przypadku miesiąc) daje obiecane efekty. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszego czytania :)


Effaclar z wodą termalną, Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej.

Producent zapewnia, że produkt dobrze oczyszcza skórę, skutecznie eliminuje nadmiar sebum i zanieczyszczenia i zostawia skórę czystą i odświeżoną.

Jeśli chodzi o obiecane efekty to nie mam zastrzeżeń do producenta, żel jest bardzo przyjemny w użyciu, zmywa wszystkie zanieczyszczenia i jest uczucie świeżości po umyciu. Jednak przy mojej cerze mieszanej produkt sprawdził się średnio, ponieważ bardzo wysuszył moją twarz i używałam go naprzemiennie z mydłem dziegciowym, który nie wysusza skóry. Akurat produkt był prezentem przy zakupie kremu, więc jak najbardziej nie żałuję tego zakupu, ale przyznaje, że nie kupiłabym go jeszcze raz. Uważam, że tak wysuszający produkt sprawdzi się przy cerach tłustych. Jednak szczerze myślę, że są lepsze i tańsze kosmetyki do mycia twarzy, o lepszych efektach, bo jednak na cere trądzikową wogóle nie ma wpływu i nie robi nic specjalnego z twarzą. Pierwszy tydzień naprawdę dobrze się go używało, to też można było zobaczyć po mojej pierwszej opini, jednak przy dłuższym stosowaniu oczekuje się troszkę lepszych efektów :) 

Effaclar Duo [+] krem eliminujący niedoskonałości

Tutaj juz szerzej się rozpisze i każde zapewnienie producenta będą punktować i od razu komentować :)

1. Dzięki składnikom krem ma eliminować zapalne zmiany trądzikowe.

I tak eliminuje! Kiedy zaczęłam go używać, miałam akurat czas w którym sporo takim zmian ropnych mi się pojawiło. Już w ciągu pierwszego dnia widziałam różnicę i zmiany zniknęły w przyspieszonym tempie. Moja cera bardzo często ma takie wykwity wielkie, bolące. Po miesiącu stosowania wyskakuje mi sporadycznie jeden raz na jakiś czas! Także ogromny plus! :)

2. Chroni przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych.

Rzeczywiście w ciągu miesiąca wyskakuje mi mniej niespodzianek, skóra jest wyciszona. Jak juz coś wyskoczy to po pierwsze jest to mała krostka, która schodzi tak szybko jak się pojawiła :)

3. Odblokowuje pory i eliminuje martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.

Myślę, że sam fakt iż mniej niespodzianek wyskakuje świadczy o odblokowanych porach więc zgadzam się z tym jak najbardziej :)

4. Działa przeciw podrażnieniom aby zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych.

Moja cera ma tendencje do powstawania przebarwień których ciężko jest się pozbyć, mam ich dosyć sporo, więc ciężko jest mi nawet po miesiącu powiedzieć czy rzeczywiście tak działa. 

5. Odbudowuje powierzchnię skóry, zmniejsza blizny cera odzyskuje jednolity kolor.

Jak najbardziej! Cera staje się po regularnym stosowaniu bardziej gładka, mniej widać blizny i łagodzi zaczerwienia! Dla każdego kto boryka się z bliznami, przebarwieniami, które burzą ten jednolity kolor skóry będzie ratunkiem!

6. Po 24 godzinach - niedoskonałości są mniej widoczne.Po 8 dniach - niedoskonałości znacznie zredukowane.Po 4 tygodniach - pory są odblokowane powierzchnia, skóra jest wygładzona.Pory są odblokowane, zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd.

W tym jest podsumowanie tak naprawdę wszystkiego co zostało napisane wcześniej. Krem jest dla mnie numerem 1! Żaden krem dla mnie nie ma tak dobrym efektów i to jeszcze w tak krótkim czasie. Bo jednak miesiąc to dla osób borykających się z trądzikiem jest bardzo krótkim czasem. A jednak efekty są bardzo zadowalające. Super po prostu! Podpisuje się pod każdą pozytywną opinią na temat tego kremu. Zapomniałam dodać, że krem jest bardzo wydajny także jeszcze z połowe opakowania na pewno mam. I nie zamierzam na razie przestać z niego korzystać! Co więcej pokochałam tą firmę! Owszem - cena jest wysoka tych dermokosmetyków ale zupełnie adekwatna do jakości, wydajności i tego co można uzyskać przy stosowaniu. Już mam zamiar w tym okresie wiosenno-letnim zaopatrzyć się w krem BB oraz krem z filtrem 50 tej firmy i wypróbować te produkty :) 

Także krem na prawdę polecam! Jeśli masz problemy z trądzikiem - warto wypróbować! Polecam! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz