sobota, 13 lutego 2016

Annabelle Minerals!

Czy słyszałaś może już o tych cudownch minerałach? Jeśli tak i je pokochałaś to całkowicie Cię rozumiem! Jeśli nie to nic się nie stało - wszystko przed Tobą :) Kosmetyki z Annabelle Minerals są naprawdą świętną alternatywą dla wrażliwych skór, z tendencją do trądziku, do zapychania. Kosmetyki tej firmy bazują na minerałach, które pozwalają skórze oddychać, nadają naturalny wygląd (oczywiście przy dobranym kolorze do swojego odcienia skóry), wyrównują koloryt i dzięki zawartemu np. w podkładzie cynkowi łagądzą stany zapalne skóry. W poście opisze podkład do twarzy tej firmy, który obcnie używam od 7 miesięcy i pomimo tego, że kupiłam jedynie 4g tego produktu to do dnia dzisiejszego jeszcze go mam :)



Jest to podkład kryjący w kolorze sunny fairest. Ma on lekko żółtawy odcień, jest bardzo łatwy
w aplikacji i daje naturalny wygląd. 
Skład produktu:   Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, Nie mam zamiaru wracać do płynnych podkładów, które zawsze zapychały moją skórę, choć starałam się wybierać takie z odpowiednim składem. Na mojej skórze trądzikowej i wrażliwej podkład ten się sprawdził i z szczerym sumieniem mogę polecić każdej kobiecie w każdym wieku :)

Link do strony firmy: http://www.annabelleminerals.com/

Jeśli chodzi o dostępność produktu to oczywiście można kupić go online ze strony internetowej firmy, jednak radziłabym znaleźć stacjonarny sklep w pobliżu miejsca naszego zamieszkania, gdzie można dobrać kolor i uniknąć rozczarowania przy źle dobranym kolorze. Ja kupiłam go w Krakowie w sklepie Pigment, gdzie konsultanka dobrała kolor podkładu do mojej skóry :)

Link do drogerii w Krakowie: https://web.facebook.com/Drogeria-Pigment-114676878581589/

Używałaś jakiegoś produktu z tej firmy? Jeśli tak to jaka jest Twoja opinia? :)

3 komentarze:

  1. Też uzywam aktualnie próbki podkładu z annabelle! :) Tylko innego odcienia. Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jesteś zadowolona i że na próbce się nie skończy :):*

      Usuń
  2. Też uzywam aktualnie próbki podkładu z annabelle! :) Tylko innego odcienia. Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń