piątek, 12 lutego 2016

Oczyszczanie!!!

O dobrym oczyszczaniu twarzy z brudów, makijażu, sebum powinna pamiętać każda kobieta! Jest to bardzo ważna czynność przygotowująca naszą skórę do dalszych dziennych etapów dbania o naszą buzię. Cera trądzikowa musi być dobrze oczyszczona, ponieważ jest bardziej podatna na dostanie się zanieczyszczeń m.in. przez rozszerzone pory. Do tego używa się różnych kosmetyków typu płyny, mleczka jednak ja przedstawie opinię o 2 płynach micelarnych, które moim zdaniem świetnie się sprawdzają do oczyszczania twarzy :) Postawiłam na kosmetyki troszkę droższe, ponieważ niestety tańsze kosemtyki powodowały u mnie wysyp i nie miłe niespodzianki, z którymi później musiałam walczyć. :)


1. Płyn micelarny firmy Dermedic




Jest to płyn hypoalergiczny z wodą termalną, kwasem hialuronowym, przeznaczony do skóry suchej i odwodnionej ale świetnie się też sprawdzi przy cerze trądzikowej, która tak samo potrzebuje dobrego nawilżenia! Krótki treściwy skład, bez parabenów, zapychaczy, SLS. Zakochałam się w tym płynie micelarnym, spełnia wszystkie moje oczekiwania od takiego kosemtyku od dobrego oczyszczenia po idealne nawilżenie i przyjemne uczucie na skórze. Nie uczula, nie zapycha, nie zostawia lepkiej warstwy! Stosuję go od 2 miesięcy i nie mam zamiaru na razie go zmieniać....chyba, że tylko na większą buteleczkę! Także jeśli szukasz dobrego płynu, w przystępnej cenie ok.20 zł, a boisz się wysypu na skórze to polecam Ci jak najbardziej ten produkt :)

2. Matujący płyn micelarny - tonic 2w1 do mycia twarzy firmy Tołpa


Firma Tołpa jest producentem porządnych kosmetyków o bardzo dobrym, naturalnym składzie. Płyn jest przeznaczony do skóry wrażliwej, mieszanej i tłustej, z nadmiarem sebum. Płyn bardzo dobrze oczyszcza, tonizuje i pięknie pachnie :) Pozostawia skórę świeżą i nawilżoną. Świetnie sprawdzi się przy pierwszej fazie oczyszczania i do tego plusem jest, że pełni też funkcję toniku. Polecam :)


Może używałaś jakiegoś innego produktu, który sprawdził się u Ciebie? Nie trzymaj tego dla siebie, koniecznie napisz o tym w komentarzu! Chętnie wypóbuję :) 

3 komentarze:

  1. u mnie sprawdzają się produkty z Yves Rocher, również na bazie naturalnych składników. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam! Bardzo dobra firma i oprócz naturalnych składników to ten zapach kosmetyków jest cudowny <3

      Usuń
  2. Tak to prawda, bardzo ładnie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń