czwartek, 11 lutego 2016

O kim, o czym, dlaczego? :)

Witam Cię serdecznie :)
To, że znalazłaś/eś się na tym blogu nie jest przypadkiem! Oznacza to, że potrzebujesz rady, bądź recenzji kosmetyku, lub chcesz wzbogacić swoją wiedzę o tym jak dbać o cere trądzikową. Mam nadzieję, że w większym lub mniejszym stopniu znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytania bądź dowiesz się czegoś nowego! Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie jestem lekarzem, ani specjalistą wykwalifikowanym w dziedzinie kosmetologii. Jestem kobietą, która przeszła wiele ciężkich lat walcząc na różne sposoby z trądzikiem. Nauczyło mnie to akceptacji samej siebie, cierpliwości w dążeniu do celu oraz wiele innych rzeczy które postanowiłam przekazać dalej. Jeśli jesteś młodą osobą to mam nadzieję, że unikniesz wpadnięcia w sidły złego dbania o swoją cerę, a jeśli jesteś już osobą dojrzałą i ciągle borykasz się z trądzikiem...to mam nadzieję, że moje rady, recenzje zmotywują Cię do dalszej walki o piękno! 

2 komentarze: